Tämäpäs sattui paremmin kuin hyvin. Olin päättänyt seuraavaksi esitellä teille hauskan leikin, jota tytöt leikkivät jokin aika sitten -ja samaan aikaan tämän viikon kissakuvahaaste (nro 65) on aiheesta "Tarina". Eli tästä saatte, olkaatte hyvät:

"Hahaa...täällä on loistopiilo. Tuo torspo ei löydä mua ikinä!"
1497370.jpg

"Jos mä ihan hissukseen tällä oon ja kurkin, niin mua ei löydä KUKAAN!"
1497368.jpg

PAM! "Jee, täällä näkyy jotain karvaista! Ala tulla ulos, sut on ehdottomasti löydetty!"
1497375.jpg

Kaneli: "Tää oli tosi kivaa, hei leikitään uudestaan? Mä meen taas piiloon, ku olin siinä niin hyvä."
1497377.jpg

"Tänne vaan, hupsheijaa...!"
1497378.jpg

Vanilja: "Kai sä ääliö tajusit, et mä NÄIN minne sä menit?! Sitä paitsi se on sama piilo ku äsken. Ootsä ihan tyhmä?"
Kaneli: "Öh...hups... Eiku mä vaan sitä, et ööö...hoksaatsä, jos mä meen samaan...tai silleen. En mä tosissani tänne ollu tulossa, ku ihan tonne ööö...muualle... Mut siis hyvä, sä olit tarkkana!"
1497372.jpg

Ihan kuriositeettina: Kaneli on ihan hulluna kaikkiin kasseihin ja pusseihin. Jos niihin ei pääse sisälle, niin sit niiden vieressä kyhjötetään ihan kylki kyljessä ;)